HEALING I FLINTHOLM KIRKE

Healing i Flintholm Kirke

En gang om måneden åbner Flintholm Kirke dørene for healing, hvor ro, nærvær og indre fordybelse er i fokus. Mange deltagere har oplevet en dyb indre fred og fornyet energi. Tidligere deltagere beskriver især den varme, der spreder sig i kroppen, samt en følelse af ro og glæde.

Healingerne foretages af Paul Bridgwater, en erfaren healer med over 20 års erfaring. Paul, der er 61 år gammel, er regelmæssig kirkegænger i både Lindevang og Flintholm Kirker. Han har en kandidatgrad i engelsk og filosofi og udover at arbejde med healing er han ansat som chefkonsulent i Børne- og Undervisningsministeriet.

Praktisk information

• Healingerne foregår i FDF-lokalerne på 1. sal
  • En healing varer ca. 20-25 minutter og foregår siddende
  • Healeren lægger blidt hænderne på dine skuldre, hoved, ryg, solar plexus og knæ
  • Sessionen gennemføres i stilhed eller med dæmpet baggrundsmusik
  • Du er fuldt påklædt under hele healingen
  • Healing indledes og afsluttes med en kort bøn
  • Du skal huske at bestille tid inden

Inden healingen skal du give skriftligt samtykke til, at healingen må finde sted, og at det sker på eget ansvar. Efter sessionen får du tilbudt et evalueringsskema, som du frit kan vælge at besvare.

Der vil være en frivillig fra kirken til stede både før og efter healingen, som kan hjælpe med eventuelle spørgsmål. Under healingen er det også muligt at kommunikere med healeren, hvis nødvendigt, og du kan til enhver tid afbryde sessionen, hvis du føler behov for det.

Vigtigt

Healing er ikke en erstatning for konventionel medicinsk behandling. Healeren udtaler sig ikke om din helbredstilstand og kan ikke tilbyde længere samtaler om din livssituation. For sådanne behov henviser vi til sundhedsvæsenet eller præsten.

I Flintholm Kirke ønsker vi at skabe et rum for åndelig fordybelse, hvor troen kan mærkes og opleves uden dogmatiske rammer. Healing er en del af dette tilbud, som inviterer både krop og sjæl til hvile og fornyelse i et trygt og åbent miljø.

Velkommen til healing i Flintholm Kirke – et sted for indre ro og nærvær.